Прийматимуть майже 400 клієнтів щодня

Попри дощову негоду, ранок минулого понеділка в Сарнах виявився приємним і святковим для споживачів газу міста й району. По вулиці Бєлгородській, 5 відбулося відкриття нового сучасного Центру обслуговування клієнтів РГК (регіональна газова компанія) ПАТ «Рівнегаз».

Віднині майже 400 споживачів природного газу Сарненщини зможуть щоденно отримати консультації та провести операції, пов’язані з використанням газу та сплатою за нього. В ЦОК працюють п’ятеро фахівців, які допоможуть укласти угоди, оформити довідки та технічну документацію на приєднання до газової мережі, переоформити пільги та субсидії, провести консультації щодо особового рахунку, технічного обслуговування мереж, одно слово, отримати цілий спектр газових послуг в одному місці.

В офіційному відкритті Центру взяли участь комерційний директор ПАТ «Рівнегаз» Віктор Осницький, начальники управління клієнтського сервісу Володимир Новосад і Сарненського відділення ПАТ «Рівнегаз» Василь Дебелий, голова районної ради Руслан Серпенінов, міський голова Світлана Усик, в. о. голови райдержадміністрації Іван Назарець, представники ЗМІ.

У своєму вітальному слові Віктор Осницький акцентував увагу на тому, що відкриття Центру (вже третього на Рівненщині) стало ще одним кроком на шляху до якісно нових і більш прозорих відносин між компанією та її клієнтами, черговим етапом реалізації комплексної стратегії переходу до європейських стандартів клієнтського сервісу газової галузі Рівненщини. Комерційний директор ПАТ «Рівнегаз» привітав керівництво та працівників закладу з подією та побажав успіхів у роботі й подальшого розвитку клієнтського сервісу.

Зауважу, що швидку та зручну роботу Центру забезпечує автоматизована електронна черга. Програмне забезпечення дозволяє оптимально розподілити клієнтські потоки, а голосові повідомлення та електронне табло інформують споживачів про наявність і номер місця вільного фахівця. До речі, поки перерізали стрічку, фахівці встигли прийняти 50 клієнтів. Так, відвідувачі вкладалися в одну-дві хвилини, аби вирішити свої питання. Раніше, зізналися, час на обслуговування одного відвідувача сягав до 30 хвилин. Та й тепер, що важливо, клієнти значно економитимуть і на тому, щоб дістатися до офісу.

Адміністратор завжди готовий допомогти відвідувачу скористатися терміналом електронної черги, сенсорними моніторами «тонкий клієнт» для реєстрації Особистого кабінету споживача газу або провести оплату через платіжні термінали.

Особливу увагу розробники відвели зручному зонуванню, щоб клієнти могли легко орієнтуватися всередині. Комфортно почуватимуться і батьки з малечею – для них у новому офісі облаштували спеціальний дитячий куточок.

Сучасний дизайн, просторі, світлі та зручні приміщення, теплі кольори інтер’єру, комфортні дивани та кулер з водою, безкоштовний WI-FI (необхідний комфорт клієнтам при наданні послуг) – усе разом справляє дуже позитивне враження.

Центр обслуговування клієнтів у Сарнах по вул. Бєлгородській, 5 працюватиме з понеділка по п’ятницю з 8 до 17 години, без обідньої перерви. Вихідні: субота й неділя.

Залиште коментар

Станьте першим, хто прокоментує!

Повідомити
avatar

wpDiscuz